W projekcie zdecydowaliśmy się na wykonanie instalacji elektrycznej samochodu i silnika od podstaw. Instalacja wyposażona jest tylko w to co jest niezbędne w samochodzie wyczynowym. Zabieg ten pozwolił na sporą redukcję zbędnego okablowania i zarazem wagi.
|
![]() |
Z fabrycznej instalacji silnika pozostały tylko czujniki spalania stukowego położenia wału i wałka, zastosowaliśmy pasywne cewki zapłonowe Bosch P65 dające bardzo mocną iskrę co przydaje się przy dużych doładowaniach silnika, zastosowaliśmy bardzo wydajne wtryskiwacze Siemens DEKA 630ccm, szerokopasmową sondę Bosch LSU 4.2, czujniki EGT, czujniki temperatury i ciśnienia oleju, regulator ciśnienia doładowania MAC Valve.
![]() |
![]() |
O prawidłową pracę silnika dba sportowy sterownik stand alone firmy Ecusmater EMU, Komputer monitoruje wszystkie parametry pracy silnika i dodatkowo współpracuje z tabletem w celu dostarczania najważniejszych informacji kierowcy. Kierowca do dyspozycji ma również sportowy wyświetlacz ACEWHELL Dash.
![]() |
![]() |
Finalnie wykonaliśmy prostą ergonomiczną deskę rozdzielczą z głównym panelem włączników, skrzynką bezpiecznikową, tak aby mieć łatwy dostęp do wszystkich elektrycznych komponentów samochodu. Dzięki temu zyskaliśmy wolną przestrzeń pod maską na pozostałe podzespoły mechaniczne.