Prosto z toru trafiła do nas E36-stka na zbudowanie 8-śmio punktowej klatki bezpieczeństwa do driftingu. Standardowo prace rozpoczynają się od kompletnego demontażu samochodu, przy rozbudowanych klatkach bezpieczeństwa z zastrzałami do przodu również musimy zdemontować instalację elektryczną. Po tym etapie można rozpocząć pracę nad budową klatki.
![]() |
![]() |
Klatkę wyposażyliśmy jest w zastrzały do przednich kielichów oraz dodatkowe wzmocnienie mocowań tylnego wózka, wszystko by zapewnić sztywność karoserii oraz zawieszenia podczas ekstremalnych sił jakie działają podczas pokonywania sekwencji zakrętów w poślizgu.
![]() |
![]() |
Zgodnie z wymaganiami regulaminów serii driftingowych w drzwiach kierowcy zbudowaliśmy krzyż, dodatkowo za plecami kierowcy krzyż wzmacniający wygięcia pałąka głównego. Krzyże podobnie jak i pałąki boczne wzmocniliśmy dodatkowo tłoczonymi węzłówkami.
![]() |
![]() |
Technologia montażu klatki jest tak przemyślana aby każde miejsce łączenia elementów klatki niedostępne po finalnym jej montażu było dokładnie zespawane. Jest to bardzo ważne aby zapewnić maksymalną wytrzymałość klatki w każdym jej punkcie. Dodatkowo w samochodzie zainstalowaliśmy bezpieczny zbiornik paliwa od FMIC.pl z dwu litrowym zbiornikiem pośrednim "swirl pot", układ paliwowy wyposażony jest w pompę wstępną oraz wyczynową pompę paliwa firmy Bosch. Instalacja przygotowana pod montaż turbosprężarki.
![]() |
![]() |