Dzięki uprzejmości AutoCentrum Lis dealera marek Mitsubishi i Hyundai, mieliśmy możliwość przetestować i potrenować naszym BMW dysponującym już nową mocą prawie 400KM. Piękna słoneczna sobotą, gorąco idealne warunki do przetestowania również zmodyfikowanego układu chłodzenia oleju. Przez pierwszą godzinę treningu nie mogłem dojść do porozumienia z samochodem, początkowo sądziłem że problem leży w obecnym rozkładzie a w zasadzie gwałtownym przyroście mocy silnika przez wadę sterowania sekwencyjnego w średnim zakresie obrotów. Nie byłem w stanie przejechać wolnej technicznej partii toru który ułożyliśmy z opon w sposób bezbłędny, za każdym razem na przekładce albo spinowałem albo wadziłem o opony. Oczywiście przedniego zderzaka pozbyłem się bardzo szybko, solidny M-pakiet przetrwał jednak kolizję z oponami ale postanowiłem już go dalej nie montować. Po krótkim zastanowieniu się nad przyczyną mojego spadku formy, przypomniałem sobie że mam ustawione zawieszenie na miękkie. Niestety z braku kluczyka regulacyjnego który został w garażu musiałem przestawić się stylem jazdy. Dalsza część treningu przebiegała pozytywnie i bez większych błędów i problemów. Silnik wytwarza ogromne ilości dymu nawet na kiepskich oponach, jeździ się fantastycznie. Niestety na Kaliskim obiekcie nie mam możliwości jazdy na maksymalnych kątach. Ale to i tak ogromny plus że mogę potrenować. System chłodzenia oleju spisuje się rewelacyjnie, sporadycznie olej osiągał 95 stopni, niestety problem pojawił się po stronie układu chłodzenia wody. Obecna chłodnica jest za mała na nową moc a i miejsca na większą praktycznie nie ma. Dlatego po kilku przejazdach trzeba dać silnikowi około minuty na schłodzenie się. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pracy i treningu. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć które otrzymaliśmy od Dawida Piotrowskiego.