Produkt objęty jest roczną gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Zestaw do połączenia skrzyni DCT GS7D36SG z modelu BMW M3 V8 S65 z silnikami Toyota Toyota 1UZ / 3UZ FE.
W skład zestawu wchodzi:
-koło zamachowe z lekkiego stopu lotniczego AlZnMg+Ti o wytrzymałości stali 42CrMo4 z osadzonym wieńcem rozrusznika oraz wkładem wielowypustowym sprężynowym działającym jak koło dwumasowe. Wkład koła dostępny w 5 konfiguracjach momentu obrotowego 700 / 860 / 1056 / 1150 / 1300Nm. Maksymalny moment obrotowy uzależniony jest od zastosowanych sprężyn i zdolności tłumienia drgań harmonicznych silnika z jednoczesną zdolnością do przenoszenia tak dużych obciążeń. Koło zamachowe kompletne z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika.
-adapter wykonany z fortalu AW7075-T651, przewyższającym wytrzymałościowo stal S355 i C45
-śruby montażowe koła zamachowe, adapter i skrzyni biegów
W przypadku braku na magazynie, wysyłka do 15 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Pobierz instrukcję montażu zestawu!
Zestaw do silników | Toyota 1UZ / 3UZ FE |
Pasujące skrzynie biegów |
-DCT GS7D36SG z silnika V8 M3 S65 Z modeli BMW E90 / E92 / E93 OEM 28007843004 |
Dostępne wersje tłumika drgań montowanego na kole zamachowym. Prosimy o podanie wersji przy zamówieniu kierując się zasadą, planowany moment obrotowy + 70Nm. Służymy pomocą w doborze odpowiedniej konfiguracji. |
700nm 860Nm 1056Nm 1156Nm 1300Nm |
Dlaczego nasze rozwiązania?
- w pomiarach używamy nowoczesnego skanera 3D ATOS GOM który zapewnia nam wysoką dokładność pomiaru. Maksymalny błąd pomiarowy wolumetryczny <0,002mm, dodatkowo jeśli wymagane są najwyższe dokładności pomiarowe nasz warsztat wyposażony jest w ramię pomiarowe FARO GAUGE ARM.
- do projektowania używamy legalnego oprogramowania firmy Dessault System Solid Works Proffesional. Regularne coroczne subskrypcje zapewniają że działały zawsze na najnowszej wersji oprogramowania
- w produkcji stosujemy nowoczesne obrabiarki CNC firmy DMG MORI, regularnie przeglądane i serwisowane. Dokładności obróbki nie gorsza niż 0,01mm co zapewnia doskonałe osiowanie skrzyń biegów z silnikiem. Zgodnie z międzynarodowymi przepisami ITAR maszyny ogólnie stosowane w przemyśle nie mogą mieć większej dokładności pozycjonowania niż 0,006mm.
- do produkcji używamy tylko i wyłącznie najwyższej jakości materiałów certyfikowanych takich jak specjalne stopy aluminium AlZnMg+Ti z dodatkami tytanu do produkcji kół zamachowych które są wytwarzane tylko pod indywidualne zamówienia. Te stopy dorównują wytrzymałością stali 42CrMo4 przy jednocześnie mniejszej wadze. Nasze adaptery produkowane są ze stopu aluminium AW7075-T651 zwanego Fortalem. Stop ten jest praktycznie 3-krotnie bardziej wytrzymały od popularnego aluminum AW2017. Współpracujemy z dostawcami z EU jak i USA przy dostawach materiałów strategicznych.
- nie importujemy materiałów ani nie zlecamy produkcji Chińskim producentom.