N54B30 / N54B35 / N55B30 Turbo dwutarczowe sprzęgło 1040Nm STAGE1

  • Add feedback:
  • Availability: Exists
  • Net Price: €911.75 €1,121.45
  • szt.

The product is covered by a one-year warranty.

You can return the product within 14 days.

Oferujemy zestaw lekkiego jednomasowego sprzęgła dwutarczowego STAGE1 do 6-cio cylindrowych silników turbo BMW serii N54 6 lub 8 śrub mocujących oraz do silników serii N55. Sprzęgło zastępuje plug and play dwumasowy zestaw.

Parametry techniczne sprzęgła:

Dedykowany do silników N54B30, N54B35, N55B30, S55B30
Waga koła zamachowego 6.9kg
Materiał koła zamachowego Special Grade Aluminum Alloy AlZnMg+Ti
Średnica tarcz sprzęgła 240mm
Materiał cierny okładzin tarcz sprzęgłowych LUK8090S z dodatkiem kevlaru
Rozmiar wałka sprzęgłowego 32.5x35-26N
Maksymalny moment obrotowy STAGE1 - 1040Nm
Zastosowany docisk sprzęgła

SACHS 3082311341

Zalecane łożysko wyciskowe SACHS 3189600090
Wyważanie dynamiczne TAK wg ISO1940/1 klasa G6.3 potwierdzone świadectwem wyważania z wyważarki CIMAT

 

Komplet zawiera:

-Koło zamachowe 6.9kg ze specjalnego stopu lotniczego AlZnMg+Ti przewyższający wytrzymałością typowe materiały stosowane na koła zamachowe. Koło wykonane w 100% w technologii CNC. Na kole osadzony jest wieniec zębaty rozrusznika. W kole osadzona jest wymienna wkładka cierna z żeliwa sferoidalnego GJS600. Łatwa regeneracja koła przez wymianę wkładki ciernej.
-dwie tarcze sprzęgła 240mm obite okładzinami z dodatkiem kevlaru LUK 8090S
-Docisk sprzęgła SACHS 3082311341
-przekładka między tarcze wykonana ze specjalnej stali ulepszanej cieplnie, odporna na deformacje przy wysokich temperturach
-Nowe śruby koła zamachowego klasa 12.9
-trzpień montażowy do centrowania tarcz

 

Opis sprzęgła

Nasze sprzęgła wyposażone są w opatentowany system tłumienia drgań przekładek stosowanych w sprzęgłach wielotarczowych. Z pewnością niejednokrotnie słyszałeś sprzęgło wielotarczowe z którego wydobywały się niepokojące odgłosy takie jak stuki. Wiemy jak bardzo potrafią one irytować użytkownika, nie masz pewności czy tak musi być czy coś się zużyło. Z naszym rozwiązaniem zapomnisz o tym że Twój układ napędowy wyposażony jest w wielotarczowe sprzęgło. Oprócz poprawy walorów użytkowych, tłumik drgań ma za zadanie wyeliminować zjawisko udaru które występuje miedzy ściankami przekładki będącej w kontakcie w kołem zamachowym.

Kolejnym atutem jest zastosowany sprężynowy system centrowania przekładki przy wysprzęgleniu, odpowiednio obliczone sprężyny pozwalają na szybkie przekładanie biegów tak jak w sprzęgłach jednotarczowych dzięki automatycznemu odsuwaniu przekładki od tarcz sprzęgłowych.

System kompensacji drgań oraz centrowania przekłądki

 

Poniżej znajdziesz filmik z działania sprzęgła podczas wysprzęglania w naszym wyczynowym samochodzie.

https://www.facebook.com/adam.walczak.7524/videos/pcb.2164016867005604/2164014117005879/?type=3&theater

ZESTAW STAGE1 DEDYKOWANY DO SILNIKÓW GENERUJĄCYCH MAX 1040Nm momentu obrotowego. W innych ofertach dostępne zestawy na większe moce.

 

Wysyłka max 10 dni roboczych.

Sprzęgło całościowo są wyważane dynamicznie.

Posiadamy profesjonalne biuro konstrukcyjne oraz 13 letnie doświadczenie w konstrukcji mechanicznej i analiz wytrzymałościowych. Przy projektowaniu w analizach wytrzymałościowych używamy miedzy innymi technologii FEM.

FEM analisys on single clutch flywhell

 

Uwaga!!! Rozwiązanie konstrukcyjne części roboczej koła zamachowego oraz przekładki z systemem tłumienia drgań zastrzeżone wzorem użytkowym w Urzędzie Patentowym RP pod numerem DOK32890482


Ask a question about the product. Our team will be happy to provide a detailed answer to your inquiry.