Produkt objęty jest roczną gwarancją.
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
Zestaw do połączenia skrzyni DCT GS7D36SG z modelu BMW M3 V8 S65 z silnikami Nissan RB RB20 RB25 RB26 RB30 DE DET NEO.
W skład zestawu wchodzi:
-koło zamachowe z lekkiego stopu lotniczego AlZnMg+Ti o wytrzymałości stali 42CrMo4 z osadzonym wieńcem rozrusznika oraz wkładem wielowypustowym sprężynowym działającym jak koło dwumasowe. Wkład koła dostępny w 5 konfiguracjach momentu obrotowego 700 / 860 / 1056 / 1150 / 1300Nm. Maksymalny moment obrotowy uzależniony jest od zastosowanych sprężyn i zdolności tłumienia drgań harmonicznych silnika z jednoczesną zdolnością do przenoszenia tak dużych obciążeń. Koło zamachowe kompletne z osadzonym wieńcem zębatym rozrusznika.
-adapter wykonany z fortalu AW7075-T651, przewyższającym wytrzymałościowo stal S355 i C45
-śruby montażowe koła zamachowe, adapter i skrzyni biegów
W przypadku braku na magazynie, wysyłka do 15 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Pobierz instrukcję montażu zestawu!
Zestaw do silników | Nissan RB RB20 RB25 RB26 RB30 DE DET NEO |
Pasujące skrzynie biegów |
-DCT GS7D36SG z silnika V8 M3 S65 Z modeli BMW E90 / E92 / E93 OEM 28007843004 |
Dostępne wersje tłumika drgań montowanego na kole zamachowym. Prosimy o podanie wersji przy zamówieniu kierując się zasadą, planowany moment obrotowy + 70Nm. Służymy pomocą w doborze odpowiedniej konfiguracji. |
700nm 860Nm 1056Nm 1156Nm 1300Nm |
Dlaczego nasze rozwiązania?
- w pomiarach używamy nowoczesnego skanera 3D ATOS GOM który zapewnia nam wysoką dokładność pomiaru. Maksymalny błąd pomiarowy wolumetryczny <0,002mm, dodatkowo jeśli wymagane są najwyższe dokładności pomiarowe nasz warsztat wyposażony jest w ramię pomiarowe FARO GAUGE ARM.
- do projektowania używamy legalnego oprogramowania firmy Dessault System Solid Works Proffesional. Regularne coroczne subskrypcje zapewniają że działały zawsze na najnowszej wersji oprogramowania
- w produkcji stosujemy nowoczesne obrabiarki CNC firmy DMG MORI, regularnie przeglądane i serwisowane. Dokładności obróbki nie gorsza niż 0,01mm co zapewnia doskonałe osiowanie skrzyń biegów z silnikiem. Zgodnie z międzynarodowymi przepisami ITAR maszyny ogólnie stosowane w przemyśle nie mogą mieć większej dokładności pozycjonowania niż 0,006mm.
- do produkcji używamy tylko i wyłącznie najwyższej jakości materiałów certyfikowanych takich jak specjalne stopy aluminium AlZnMg+Ti z dodatkami tytanu do produkcji kół zamachowych które są wytwarzane tylko pod indywidualne zamówienia. Te stopy dorównują wytrzymałością stali 42CrMo4 przy jednocześnie mniejszej wadze. Nasze adaptery produkowane są ze stopu aluminium AW7075-T651 zwanego Fortalem. Stop ten jest praktycznie 3-krotnie bardziej wytrzymały od popularnego aluminum AW2017. Współpracujemy z dostawcami z EU jak i USA przy dostawach materiałów strategicznych.
- nie importujemy materiałów ani nie zlecamy produkcji Chińskim producentom.
Kit for connecting the DCT GS7D36SG gearbox from BMW M3 V8 S65 with NISSAN RB25 or RB26 engines.
The kit includes:
Flywheel made of lightweight aerospace alloy AlZnMg+Ti with the strength of 42CrMo4 steel. It features an integrated starter ring gear and a spring-loaded multi-disc insert that functions as a dual-mass flywheel. The flywheel insert is available in 5 torque configurations: 700 / 860 / 1056 / 1150 / 1300Nm. The maximum torque capacity depends on the selected springs and the ability to dampen engine harmonics while withstanding high loads.
Adapter made of AW7075-T651 aluminum alloy, which surpasses the strength of S355 and C45 steel.
Mounting screws for the flywheel, adapter, and gearbox.
In case of unavailability, shipment will be made within 15 working days from the order placement.
Download the installation instructions for the kit!
Kit dedicated for engines | Nissan RB RB20 RB25 RB26 RB30 DE DET NEO |
Supported tranmissions |
DCT GS7D36SG from engine V8 M3 S65 BMW E90 / E92 / E93 OEM 28007843004 |
Available versions of the vibration damper installed on the flywheel. Please specify the version when placing an order, based on the principle of planned torque + 70Nm. We are here to assist you in selecting the appropriate configuration. |
700nm 860Nm 1056Nm 1156Nm 1300Nm |
Why choose our solutions?
For measurements, we use a modern 3D scanner ATOS GOM, which provides high measurement accuracy. The maximum volumetric measurement error is <0.002mm. Additionally, if the highest measurement accuracy is required, our workshop is equipped with FARO GAUGE ARM measuring arm.
For design, we use legal software from Dessault System called Solid Works Professional. Regular annual subscriptions ensure that we always work with the latest software version.
In production, we utilize modern CNC machines from DMG MORI, which are regularly inspected and serviced. The machining accuracy is no worse than 0.01mm, ensuring excellent alignment of gearboxes with engines. According to international ITAR regulations, machines commonly used in the industry cannot have a positioning accuracy greater than 0.006mm.
We use only the highest quality certified materials in our production, such as special aluminum alloys AlZnMg+Ti with titanium additives for flywheel production. These alloys offer the same strength as 42CrMo4 steel while being lighter in weight. Our adapters are made from an aluminum alloy called AW7075-T651, also known as Fortal. This alloy is nearly three times stronger than the popular AW2017 aluminum. We collaborate with suppliers from the EU and the USA for the delivery of strategic materials.
We do not import materials or outsource production to Chinese manufacturers.