Z koniecznych względów w leciwym E30 poddaliśmy renowacji praktycznie całe zawieszenie samochodu. W tylnej belce wspawaliśmy płytki zwiększające możliwości regulacji geometrii tylnych kół. W całym zawieszeniu zamontowaliśmy poliuretany. Do mocnego silnika zamontowaliśmy dyferencjał z 25% szperą z modelu E34. Montaż był możliwy dzięki wykonanemu adapterowi pod tylną belkę z BMW E30.
|
![]() |
W przednich sankach wzmocniliśmy seryjne mocowania poduszek, tak by miały zdolność przenoszenia obciążeń jakie generują silniki V8. Wielu specjalistów od swapu wykonują mocowania poduszek silnika modyfikując podłużnice. My staramy się jak najmniej ingerować w oryginalną konstrukcję nadwozia samochodu.
|
![]() |
Rafał zdecydował się na montaż gwintowanego zawieszenia firmy BC Racing, Przedni zestaw McPersona dostępny jest pod tak zwaną grubą lagę. Udało się zdobyć komplet który poddaliśmy modyfikacji w celu trwałego montażu korpusów amortyzatora poprzez wspawanie.
Przed montażem wszystkim podzespołów dokonaliśmy likwidacji ognisk korozji nadwozia. Przy okazji wymieniliśmy większość skorodowanych rurek hamulcowych.
cdn...