Aby uzyskać lepszy rozkład masy samochodu i dodatkowo pozyskać miejsce pod maską na duże chłodnice oleju silnika i oleju wspomagania, zdecydowaliśmy się przenieść chłodnicę wody do bagażnika, dokonaliśmy analizy wolnej przestrzeni również uwzględniliśmy możliwości doprowadzenia dużej ilości świeżego powietrza i wybór padł na potężną chłodnicę wody Nissens z rdzeniem grubości 52mm. Chłodnica wypełnia całą wolną przestrzeń i ulokowana jest w neutralnym miejscu. Wykonaliśmy zabudowę chłodnicy wewnętrzną która odgradza kabinę kierowcy i pasażera od chłodnicy i zbiornika paliwa. Powietrze kierowane jest wlotami NACA Duct które umieściliśmy w poliwęglanowych szybach oraz dodatkowo w błotnikach.
|
![]() |
O odprowadzenie ciepłego powietrza z chłodnicy dbają dwa wentylatory zamocowane w wykonanej przez nas obudowie na wymiar pod chłodnicę. Obieg wody dodatkowo wymuszany jest przez elektryczną pompę wody zamontowaną w najniższym punkcie układu wodnego. Woda poprowadzona jest do silnika rurkami sztywnymi z zastosowanymi odcinkami kompensacyjnymi.
![]() |
![]() |
w bagażniku zamontowany jest również lekki aluminiowy bezpieczny zbiornik paliwa od FMIC.pl paliwo trafia po drodze do zbiornika pośredniego Swirl Pot i tłoczone jest wyczynową pompą Bosch 044 do listwy paliwowej. O prawidłowe ciśnienie paliwa dba regulator TOMEI. Wężyki paliwowe zastosowaliśmy w stalowym oplocie z homologacją FIA.