komplet zawiera:
-miska oleju która zapewnia oryginalne położenie belki z kolumną kierowniczą oraz umiejscowienie silnika maksymalnie blisko grodzi w przypadku modeli E36, E46, Z3 oraz przesunięcie za grodź w modelu E30,
-łapy silnika,
-elementy uniwersalnej łapy skrzyń biegów manualnych uwzględniająca poprowadzenie układu wydechowego pasującej do skrzyń z silników V8 BMW oraz R6 M50/ M52/ M54/ M57,
-blachy do modyfikacji belki pod silnikiem,
-tuleje dystansujące między belkę silnika a karoserię dzięki którym silnik mieści się pod oryginalną maską bez konieczności jej modyfikacji,
-uchwyty do samodzielnego montażu pompy wspomagania oryginalnej z V8
-elementy konieczne do modyfikacji pompy oleju.
-instrukcja wszystkich koniecznych modyfikacji oraz montażu zestawu na silniku i karoserii, fotografie z opisem.
-nasze wsparcie 24h przy wykonywaniu swapu na naszym zestawie
-zestaw malowany jest proszkowo standardowo w kolorze czarnym
-do montażu w silnika S62 konieczny jest zakup pompy oleju z M60/M62
-gwarancja jakości, każda miska jest sprawdzana pod kątem szczelności, w przypadku ukrytej wady której nie wykryliśmy na etapie produkcji dostarczamy produkt wolny od wad
Silnik zamontowany jest tak, że nie ma konieczności modyfikowania maski silnika, z zewnątrz modele BMW wyglądają jak oryginał. Komora olejowa posiada przegrodę oraz dodatkowo jest pochylona tak aby smok pompy oleju ciągle był zanurzony w oleju.
|
![]() |
![]() |
![]() |